Friday, July 30, 2010

I do have a blog

YES, I do. I do have a blog.

Every day, I like to read others' blog.(Tipu lah tu, kadang2 jer itupun kalau bosan tahap mosya). It seems to know them even though there is no single moment or second of meeting them. Kecuali my friends lah. Suddenly, something 'pop-out' in my mind. What if I have a blog? What will I write? Am I regularly posting and updating? Are there anyone who will read it? It's gonna be boring or interesting? These questions keep 'berlegar-legar' and make me wonder. But, that's only for a few minutes or maybe seconds.Suddenly, I remember something. Stupid me, I DO HAVE A BLOG!!!! Sudah lama tidak melayari akaun blog sendiri. Barangkali ini yang menjadi faktor kelupaan.

Soo, that's is why I'm writing this post.

Actually, saya jealouslah sangat dengan orang lain yang ada blog. Saya juga jealouslah sangat dengan cerita diaorang. How much interesting their life could be! Plus, with many followers, itu menambahkan lagi tahap kejealousan di dalam hati ini. Ohh..famous amous nye mereka. Nampaknya, syaitan sudah bertakhta di hati kamu. husna. Pergi, wachaaaa!!!

So, at last, I decide this way. Biarlah tiada orang yang membaca. Biarlah sedikit sahaja orang yang follow. Biarlah walaupun setiap posting akan mengundang tahap kengantukan di kalangan pembaca. Biarlah rahsia (macam lagu CT kan) ~~~ I really do not mind. Saya akan menulis. Determine nya, kamu~~~ Mari kita tengok berapa hari bertahan. Entah-entah sampai esok sahaja. Ataupun satu jam selepas post terakhir.

Boring nya, cerita saya ini!!! Titik di sini.

TAPI......


I want to tell you something actually. Shusshhhhh~~~

Agak panjang lah....so, I buat entri baru. Senang sikit baca. (latest entri)

0 comments: