Wednesday, November 5, 2008

5-11-08. This is da real stat of studi week. Why real stat?. B'coz b4 this only tipu2 jer.. Hehehe. No lar, b4 this studi for 4 test. SA, Faes, Transport and hydro. Giler ah... test2 di saat akhir. Mau x tensi. But then dat cabaran lar. Nak x nk have to accept the takdir. Even sum1 said dat studi for test is like studi for exam, but then for me iss diffent. ya lar. I have set my mind, if i stadi for test, it will become half betul2. As a result, i have to studi again. So, it's like membazir. My fault lar. Sape srh pk cm2. ishhh2. X kesah ah. I dunt think i dat late for start studi week. Still have time.
First, i need to organize myself. To do so, I make a schedule. Haha.. x penah2 wat schedule. B4 nie maen redah jer nk studi ape. Patut ah terumbang-ambing. 2nd, i need to pray alot. Ye lar, x kn nk studi jer. Doa pon penting gak. Kena lar seimbang. After dat, i have to take care my relationship with others.. X nk gado2. I'm sory sume!!! Then, i have to 4cus, x nk pk bende laen. lebey kurang 1blnjer. After dat, if i nk pkir sampi ke bulan pon boley. Hopefully with my steps nie, i can get result with flying3 colors..(ceh3).
IRC???? Thinking of studi there. But, takot x dapat focus. Ye lar, just imagine. Tyme nie mmg ramai kot studs yg berkampung. Nnt karang ssh nk studi. Asyik usha org jer( Usha sape nie, husna?) Soo, bile da agak2 teringin nak rase aircond irc, baru p. Untuk discuss sbenanye best gak.
Rumah??? Never think pon. hehehe.. Konfem x dpt studi. Itu da x syak lagi. Msti asyik nk tgk tv jer. W'pun x penah try, tapi x nk ambik risk. Membazir jer my tyme klu x studi. So, for prevention, x nk studi kt umah.
Errmm.. i want to stop now because nk smbng studi. Key.. BAAAIIII~~~ Have a great stadi week guysss... I will pray for u...
P/s: terase saket tekak sbb semalam 'sumbangkn' suare. Best gi karo..Terkubur harapan jadi penyanyi sbb da sdar suare x sedap pon.. huhuhu. 10s girls for making my dream come true. hehehe.... Asal dapat lepas geram ngan test hydro yg cm @!$@!@( x de mksud, saje tulis).. hehehe...

0 comments: