Wednesday, August 25, 2010

Dear U's internet

I really feel soo annoyed with the U's internet..... really2 slow. I guess the siput sudu move faster than you! Upss...siput ehem I mean. Please upgrade your connection.

Kalau dulu...kadang-kadang jer si En. Gtalk buat hal. Acting like chipsmore. Kejap ada kejap tiada. I dun't like chipsmore and either you. Tetapi sekarang, kekerapan En. Gtalk berperangai sebegitu amatlah tinggi sekali, setinggi gunung everast yang berada di ......... (isi sendiri sebab saya tidak igt). Saya seorang yang sangat 'penyabar'. Awak tahu...'penyabar'. Kalau En. Gtalk ini orang, dah lama saya masuk penjara sebab membelasah anda tanpa belas kasihan. Nasib anda bukan orang. Padan muka En. Gtalk sebab saya ambil keputusan untuk meng'uninstall' anda. PADAN MUKA!!!!! Walau anda tidak kisah...tapi saya kisah. Hahaha. Saya tahu bukan salah anda tapi salah U's internet. Tapi apa boleh buat, saya tidak seberani Dean dalam cerita Supernatural untuk mengadu pada pihak U. (sebenarnya saya tidak ada kuasa untuk bersuara...bukan-bukan, saya malas untuk bersuara and I dunt care...tidak-tidak I care).. 

U's Internet kalau nak buka website pon lambat jugak. Kalau perempuan mengandung boleh bersalin untuk menunggu nya...Okey, agak keterlaluan perbandingan di sini. Apa yang saya cuba katakan...Slow. Semakin slow. Saya tidak faham kenapa makin slow. DC++ tidak ramai yang guna pun. WIFI? seperti sudah hilang ditelan zaman. Payah-payah jer masuk newspaper...tapi makin tidak ok pun WIFI kat U. Wat's your problem ha? I dunt understand lah.

YM pun sudah berjangkit dengan Gtalk. Geram nya. Aishh.... Kenapa semua berlaku sewaktu final year final sem. Buat orang tidak sabar nak blah. oOOooO, maybe....U tidak sabar nak halau kami? Kecil hati, taw!

Sayonara, 
Ikhlas dari student U.....

I doakan U makin baik! I love U~~~


0 comments: